Samochód Elektryczny EV (Nissan) - Stanowisko Dydaktyczne MSEV02
W pełni funkcjonalne stanowisko szkoleniowe pojazdów elektrycznych jest oparte na samochodzie elektrycznym Nissan Leaf, oferując praktyczne i teoretyczne doświadczenie szkoleniowe przy użyciu prawdziwych komponentów pojazdów elektrycznych. To stanowisko edukacyjne obejmuje główne systemy pojazdów elektrycznych, takie jak silnik elektryczny, falownik, akumulator wysokiego napięcia, kable wysokiego napięcia, port ładowania i inne niezbędne elementy. Wszystkie komponenty są połączone oryginalnymi „pomarańczowymi” kablami wysokiego napięcia i pokryte ochronnym pleksiglasem dla bezpieczeństwa.
To idealne narzędzie do wstępnego szkolenia i zapoznania się z wymogami bezpieczeństwa pojazdów elektrycznych oraz nauczania konserwacji i napraw pojazdów elektrycznych. To stanowisko nadaje się również do szkolenia diagnostów i specjalistów ds. napraw pojazdów elektrycznych. Demonstrowanie komponentów, części i połączeń pojazdów elektrycznych jest wygodne i proste. Nie ma nadwozia ani innych części nadwozia, które zakrywałyby lub ukrywały wysokonapięciowe „pomarańczowe przewody”, połączenia i komponenty pojazdu elektrycznego. Za pomocą tego stanowiska można łatwo pokazać wszystkie komponenty pojazdu elektrycznego, takie jak silnik elektryczny, falownik, akumulator i złącza ładowania. Łatwo jest wyjaśnić i zademonstrować, w jaki sposób te komponenty są połączone i jak ze sobą oddziałują.
Stanowisko szkoleniowe wykonane na podstawie samochodu elektrycznego marki Nissan.

- Studium silnika elektrycznego jako jednostki napędowej samochodu.
- Studium sterownika (ECU) elektrycznej jednostki napędowej.
- Studium baterii samochodu elektrycznego (EV).
- Oryginalny falownik elektryczny do precyzyjnego zarządzania systemem.
- Oryginalne pomarańczowe kable wysokiego napięcia ze złączami
i zabezpieczeniami zapobiegającymi zagrożeniom elektrycznym podczas nauki.
- Studium elektrycznej sprężarki układu klimatyzacji.
- Wszystkie systemy i komponenty połączono kablami wysokiego napięcia.
- Ze względów bezpieczeństwa wszystkie elementy zakryto płytami plexi.
- Wszystkie elementy zamontowano na aluminiowej ramie wyposażonej w kółka.
- Diagnostyka odbywa się poprzez 16-pinowe złącze diagnostyczne OBD.
- Układ wysokiego napięcia jest bezpieczny i odpowiedni do zastosowania
- w procesie szkoleniowym / edukacyjnym.
- Łatwo dostępny akumulator oraz bezpiecznik odłączający wysokie napięcie.
- Symulacja dziesięciu usterek systemu kontroli gniazd elektrycznych pojazdu elektrycznego EV.
- Bezpieczne pomiary (w tym CAN) poprzez otwarte styki rozdzielacza sygnału BOB (Breakout Box) w systemie kontroli gniazd elektrycznych pojazdu elektrycznego EV.
- Studium procedur pomiarowych pomiaru wysokiego napięcia samochodu elektrycznego (EV).
- + instrukcje ze zdjęciami i objaśnieniami (dostarczane w komplecie ze stanowiskiem).


- Zapewnia łatwe, bezpieczne i wygodne szkolenie, które buduje pewność siebie, wykorzystując komponenty OEM, aby zapewnić realistyczne doświadczenie naprawy samochodu elektrycznego.
- Oferuje praktyczne doświadczenie z systemami samochodów elektrycznych, w tym zintegrowanym silnikiem elektrycznym, falownikiem, prawdziwym akumulatorem wysokiego napięcia, połączeniami i kablami.
- Umożliwia uczniom studiowanie i analizowanie obwodów elektrycznych systemów samochodów elektrycznych, ucząc się o schematach okablowania i powiązanych komponentach, takich jak wtyczka/bezpiecznik odłączający akumulator i źródło wysokiego napięcia, przed rozpoczęciem procedur naprawy lub konserwacji.
- Zintegrowany główny schemat elektryczny ze skrzynką pomiarową umożliwia uczniom pomiar napięcia i obwodów elektrycznych każdego komponentu silnika.
- Symuluje różne usterki w celu szkolenia diagnostycznego, zwiększając umiejętności rozwiązywania problemów.
- Zawiera kompleksowy schemat okablowania z czujnikami, siłownikami, liniami transmisji danych i połączeniami diagnostycznymi, ilustrujący połączenia komponentów i numery kontaktowe.
- Złącza diagnostyczne OBD II 16-pinowe do identyfikacji ECU, odczytu/kasowania kodów błędów i monitorowania parametrów danych na żywo.

- Zapewnia realistyczne doświadczenie naprawy samochodów elektrycznych z komponentami OEM, umożliwiając naukę i analizę silników elektrycznych, akumulatorów wysokiego napięcia, okablowania, falowników, usterek i innych elementów związanych z pojazdami elektrycznymi.
- Posiada kompaktową konstrukcję z aluminiową ramą, zwiększającą mobilność i wydajność w klasie lub laboratorium. Zamknięte panele i wewnętrzne okablowanie chronią przed przypadkowym uszkodzeniem.
- Umożliwia monitorowanie danych w czasie rzeczywistym i symulację usterek, w tym obsługę ECU.
- Oferuje dostępność dla wielu uczniów dzięki mobilnej tablicy na kółkach, umożliwiając jednoczesne korzystanie przez wielu uczniów, promując wspólne uczenie się i możliwości praktycznego szkolenia.
- Posiada oszczędzającą miejsce, funkcjonalną i trwałą konstrukcję: kompaktową i pionowo zorientowaną dla zwiększonej mobilności i efektywnego wykorzystania przestrzeni w klasie. Trwała i lekka konstrukcja z solidnej aluminiowej ramy zapewnia długowieczność i bezpieczeństwo. Zamknięte panele i wewnętrzne okablowanie zapewniają bezpieczeństwo i zapobiegają przypadkowemu uszkodzeniu wrażliwych części stanowiska szkoleniowego.
- Zaprojektowany z myślą o prostocie, wymagający jedynie niewielkich korekt w celu przywrócenia domyślnych parametrów, dzięki czemu można łatwo przygotować i rozpocząć każdą lekcję szybko i sprawnie.
Wymiary: 2505 x 1055 x 1605 mm
Waga: ok. 700 kg
Zasilanie: akumulator 12 V, akumulator wysokonapięciowy (~400 V) 24 kWh, sieć elektryczna 230 V 50 Hz
Moc: 80 kW (109 KM), 280 Nm
Bezpieczeństwo
Aby zapewnić najwyższe standardy bezpieczeństwa, zestaw narzędzi ochronnych EHVS01 musi być dołączony do wszystkich zamówień naszych pojazdów elektrycznych (EV) i hybrydowych trenażerów. Ten niezbędny zestaw został zaprojektowany w celu zapewnienia kompleksowej ochrony i wsparcia użytkownikom podczas sesji szkoleniowych. Aby korzystać z automatycznego sprzętu szkoleniowego opartego na akumulatorach wysokiego napięcia, instruktor musi rozumieć zasady pracy z urządzeniami elektrycznymi wysokiego napięcia, spełniać wymagania tej dziedziny i gwarantować bezpieczeństwo sobie i osobom w pobliżu.