Przejdź do treści
Rotary Electric Motors, Industrial Controller of Asynchronous Motors and Brushless Motors, AC / DC 300W Dynamometer, DC Motor Load Study, Motor-Generator Set, Asynchronous Squirrel Cage Motor, Asynchronous Squirrel Cage Motor, Brushless AC Motor
Group
Pomiń menu
Pomiń menu
Pomiń menu


Silnik Diesla CR Turbo (montaż i demontaż) - Stanowisko Dydaktyczne VIVV01-RHX



Stanowisko do nauki demontażu i montażu silnika wysokoprężnego Common Rail z turbosprężarką, zamontowany na ręcznie obracanym stojaku zapewniającym dostęp 360°. Silnik wyposażono w kompletny układ rozrządu i paska pomocniczego oraz ruchomą podstawę zamontowaną na czterech kółkach.

Silnik Diesla CR Turbo (montaż i demontaż) - Stanowisko Dydaktyczne VIVV01-RHX

Funkcjonalność:

  • Model oparty na silniku samochodowym OEM wyposażonym w układ zasilania paliwem typu CR oraz turbosprężarkę.
  • Silnik zamontowano na ręcznie obracanym stojaku obrotowym 360° obracanym poprzez przekładnie ślimakowe i kołowe.
  • Model wyposażono w cztery kółka umożliwiające łatwe przemieszczanie.
  • Kompletny system do praktycznej demonstracji działania układu rozrządu oraz paska pomocniczego.
  • Silnik bez schematów okablowania oraz bez czujników prezentuje aspekty mechaniczne i montażowe.




  • W pełni funkcjonalny silnik wysokoprężny typu CR, praktyczne doświadczenie z układem turbodoładowania i układem zasilania Common Rail, wgląd w układy wtrysku paliwa pod wysokim ciśnieniem oraz ich korzyści operacyjne.
  • Szczegółowy montaż i demontaż silnika. Demonstracja wewnętrznych komponentów silnika: tłoki, wał korbowy, wałek rozrządu, turbosprężarka, zrozumienie mechaniki silnika oraz technik jego naprawy.
  • Demonstracja układu rozrządu silnika i układu pasków pomocniczych w tym ich roli w synchronizacji pracy silnika. Ta wiedza jest kluczowa dla zapewnienia wydajności i niezawodności silnika.
  • Prezentacja zasad działania turbosprężarki i jej wpływ na wydajność silnika
    i jego moc wyjściową. Wtrysk wysokociśnieniowy układu CR i jego wpływ na wydajność spalania to kluczowe aspekty nauki o pracy silnika.
  • Prezentacja współdziałania różnych komponentów i układów silnika, m.in. układu paliwowego CR i turbosprężarki, w celu poprawy wydajności silnika i zwiększenia oszczędności paliwa.









Wymiary: należy określić na podstawie dokładnej konfiguracji modelu.
Waga: należy określić na podstawie dokładnej konfiguracji modelu.












Stanowisko edukacyjne zaprojektowane do kształcenia i szkolenia technicznego i zawodowego w branży motoryzacyjnej.

Czas dostawy: ~3 miesięcy (z wyłączeniem wakacji).




Stanowisko Dydaktyczne, Stanowiska Edukacyjne Automotive, Samochody Elektryczne, ...

Katalog AutoEDU 2025


więcej informacji - kliknij na obrazek
Copyright HIK-Consulting | Chabrowa 16, 01-934 Warszawa | tel.: 784-076-911, 696-930-859 | godziny pracy: 8:00~16:00, pon.-pt.
Nasza strona używa plików cookies i podobnych technologii. Poprzez brak zmiany ustawień swojej przeglądarki wyrażasz na to zgodę.
Wróć do spisu treści