Rotary Electric Motors, Industrial Controller of Asynchronous Motors and Brushless Motors, AC / DC 300W Dynamometer, DC Motor Load Study, Motor-Generator Set, Asynchronous Squirrel Cage Motor, Asynchronous Squirrel Cage Motor, Brushless AC Motor
Group
Przejdź do treści


Ustawianie Zbieżności Kół - Stanowisko Dydaktyczne MSVAZ01


HIK-Consulting: Stanowiska Dydaktyczne, Aparatura Kontrolno Pomiarowa



Description

   Suspension angles modification on front and rear axles
   Toe angle modification on front and rear axles
   Camber angle modification on front and rear axles
   Caster angle modification, cradle adjustment, steering rack modification
   All suspension components are visible and easily adjustable

Wheels and tyres should be ordered separately!
Technical specifications and functions
Main functions:

Wheel alignment training stand consists of a McPherson-type front suspension and multi-link rear suspension.

The McPherson-type front suspension has 8 adjustment points that allow:

   To adjust camber, steering axis inclination (SAI), and caster angles by sliding shock absorber upper mount.
   To adjust camber at 2 points.
   To adjust camber, caster, and SAI angles by turning the front eccentric bolt on the front lever.
   Adjust the caster angle by turning the rear eccentric bolt on the front lever. By turning the front and rear eccentric bolts it is possible to adjust the camber.
   To adjust Toe by the steering tie rod.
   Adjust the camber angle by sliding the wheel with an unscrewed lower link on the front lever. Steering axis inclination is also changing.
   Caster angle and automobile base can be adjusted by loosening the subframe and sliding it along the length. The Camber angle and steering axis (SAI) of the vehicle can be adjusted by sliding the subframe sideways.
   The steering wheel lock bolt allows capturing the steering wheel and the steering column in order to keep the steering wheel in a stable position.

Modyfikacja kątów zawieszenia na osi przedniej i tylnej
  Modyfikacja kąta zbieżności osi przedniej i tylnej
  Modyfikacja kąta pochylenia kół przedniej i tylnej osi
  Modyfikacja kąta skrętu, regulacja kołyski, modyfikacja drążka kierowniczego
  Wszystkie elementy zawieszenia są widoczne i można je łatwo regulować

Koła i opony należy zamawiać osobno!
Dane techniczne i funkcje
Główne funkcje:

Stanowisko do nauki geometrii kół składa się z przedniego zawieszenia typu McPherson i tylnego zawieszenia wielowahaczowego.

Przednie zawieszenie typu McPherson posiada 8 punktów regulacji, które umożliwiają:

  Aby wyregulować pochylenie, nachylenie osi kierownicy (SAI) i kąty kół, przesuwając górne mocowanie amortyzatora.
  Aby wyregulować pochylenie w 2 punktach.
  Aby wyregulować kąty pochylenia, kółka i SAI, obracając przednią śrubę mimośrodową na przedniej dźwigni.
  Wyreguluj kąt kółka, obracając tylną śrubę mimośrodową na przedniej dźwigni. Obracając przednią i tylną śrubę mimośrodową, można regulować pochylenie.
  Aby wyregulować zbieżność za drążek kierowniczy.
  Wyreguluj kąt pochylenia, przesuwając koło z odkręconym dolnym łącznikiem na przednią dźwignię. Zmienia się także nachylenie osi skrętu.
  Kąt kółek i podstawę samochodu można regulować, poluzowując ramę pomocniczą i przesuwając ją wzdłuż. Kąt pochylenia i oś skrętu (SAI) pojazdu można regulować, przesuwając ramę pomocniczą na boki.
  Trzpień blokady kierownicy pozwala na uchwycenie kierownicy i kolumny kierownicy w celu utrzymania kierownicy w stabilnym położeniu.

The rear multi-link suspension has 3 adjustment points, that allows:

1) To adjust Toe angles (alignment) by adjusting lower rod;

2) To adjust camber angles (alignment) by adjusting the eccentric bolts on the upper level;

3) To adjust the longitudinal position (wheelbase) of the wheel by adjusting the front rod of the rear suspension;
Diagnostic and measurement
* With the wheel aligner for the suspension geometry adjustment it is possible to demonstrate these measurements and settings:

   Wheelbase distances and diagonals
   Axis shift in relation to one another
   Scrub radius
   Caster trail
   Steering axis inclination (SAI)
   Tread width
   Wheelbase length
   Front and rear axle wheel set back
   Ride height (zero ride height)
   Central line position
   Traction line operation, thrust angle
   Toe difference angle
   Turning radius (rolling radius)
   Other

* Depending on wheel aligner software possibilities

Tylne zawieszenie wielowahaczowe posiada 3 punkty regulacji, które umożliwiają:

1) Aby wyregulować kąty zbieżności (wyrównanie), regulując dolny drążek;

2) Aby wyregulować kąty pochylenia (wyrównanie), regulując śruby mimośrodowe na górnym poziomie;

3) Aby wyregulować położenie wzdłużne (rozstaw osi) koła, regulując przedni drążek tylnego zawieszenia;
Diagnostyka i pomiary
* Za pomocą przyrządu do ustawiania geometrii zawieszenia można zademonstrować następujące pomiary i ustawienia:

  Rozstawy osi i przekątne
  Przesunięcie osi względem siebie
  Promień szorowania
  Ślad Castera
  Nachylenie osi sterującej (SAI)
  Szerokość bieżnika
  Długość rozstawu osi
  Cofnięte koła osi przedniej i tylnej
  Wysokość jazdy (zero wysokość jazdy)
  Pozycja linii centralnej
  Działanie linii trakcyjnej, kąt ciągu
  Kąt różnicy palców
  Promień skrętu (promień toczenia)
  Inny

* W zależności od możliwości oprogramowania do ustawiania geometrii kół

Wheel alignment training stand is designed for making demonstrations of the suspension angles by using all types and technology of wheel aligners:

   3D Technology Wheel Aligner
   CCD Technology Wheel Aligner
   Mechanical Wheel Aligner (rulers, ropes, lasers, and etc.)

The best and most suitable wheel aligner is with 3D technology.

The car lift is not necessary for training and demonstration because an open construction of the training stand construction allows to see and perform various measurements from all sides.
Other

   Wheels and tires should be ordered separately!
   Wheel alignment training stand can be easily folded and placed so that it takes up minimal space for storage and transportation
   The front axle has hydraulic brakes
   The rear axle wheels could be blocked by locking bolts
   Dimensions approx. (HxLxW): Fully spread base 110 x 310 x 170 / Folded for storage 110x 165 x 170 (Standing stand on the wheels) / Folded for storage 165 x 110 x 170 (Upright stand)
   Nett weight approx.: 195 Kg
   Made in EU
   CE certificate

   Equipment for technical and vocational automotive education and training.

Optional accessories

Wheel alignment training stand wheels and tires set:

   Refurbished Wheels R14/R15 x 4 units (4×100)
   New tires 195/55 R 14/R15 x 4 units

Stanowisko szkoleniowe z zakresu geometrii kół przeznaczone jest do wykonywania demonstracji kątów zawieszenia przy zastosowaniu wszystkich typów i technologii ustawiaczy geometrii kół:

  Urządzenie do ustawiania geometrii kół w technologii 3D
  Urządzenie do ustawiania geometrii kół w technologii CCD
  Mechaniczne urządzenie do wyrównywania kół (linijki, liny, lasery itp.)

Najlepszym i najbardziej odpowiednim narzędziem do ustawiania geometrii kół jest technologia 3D.

Podnośnik samochodowy nie jest niezbędny do szkoleń i demonstracji, gdyż otwarta konstrukcja konstrukcji stanowiska szkoleniowego pozwala zobaczyć i wykonać różne pomiary ze wszystkich stron.
Inny

  Koła i opony należy zamawiać osobno!
  Stojak szkoleniowy do ustawiania geometrii kół można łatwo złożyć i ustawić tak, aby zajmował minimalną przestrzeń do przechowywania i transportu
  Oś przednia posiada hamulce hydrauliczne
  Koła tylnej osi mogą zostać zablokowane przez śruby zabezpieczające
  Wymiary ok. (Wys. x dł. x szer.): Całkowicie rozłożona podstawa 110 x 310 x 170 / Złożona do przechowywania 110 x 165 x 170 (Stojak na kółkach) / Złożona do przechowywania 165 x 110 x 170 (Stojak pionowy)
  Waga netto ok.: 195 kg
  Wyprodukowany w Unii Europejskiej
  Certyfikat CE

  Sprzęt do kształcenia i szkolenia technicznego i zawodowego w branży motoryzacyjnej.

Akcesoria opcjonalne

Zestaw kół i opon do stojaka szkoleniowego z zakresu geometrii kół:

  Odnowione koła R14/R15 x 4 jednostki (4×100)
  Nowe opony 195/55 R 14/R15 x 4 szt


stanowisko edukacyjne zaprojektowane do kształcenia i szkolenia technicznego i zawodowego w branży samochodowej.

Czas dostawy: .

Stanowisko Dydaktyczne, Stanowiska Edukacyjne Automotive, Samochody Elektryczne, ...

Copyright HIK-Consulting Chabrowa 16, 01-934 Warszawa tel.: 784-076-911, 696-930-859, 22 864-9908, godziny pracy: 8:00~16:00, pon.-pt.
Nasza strona używa plików cookies i podobnych technologii. Poprzez brak zmiany ustawień swojej przeglądarki wyrażasz na to zgodę.




Wróć do spisu treści