Przejdź do treści
Rotary Electric Motors, Industrial Controller of Asynchronous Motors and Brushless Motors, AC / DC 300W Dynamometer, DC Motor Load Study, Motor-Generator Set, Asynchronous Squirrel Cage Motor, Asynchronous Squirrel Cage Motor, Brushless AC Motor
Group
Pomiń menu
Pomiń menu
Pomiń menu


Sterownik, Układ Wtryskowy Benzyna BOSCH MOTRONIC MED 7.5.10 (FSI)
Stanowisko Dydaktyczne MSFSI01


HIK-Consulting: Stanowiska Dydaktyczne, Aparatura Kontrolno Pomiarowa

  • W pełni funkcjonalny system dydaktyczny
  • Diagnostyka poprzez 16-pinowe gniazdo diagnostyczne OBD
  • Otwarte styki elementów i obwodów systemu pomiarowego
  • Symulacje kodów usterek


W pełni funkcjonalny układ sterowania silnikiem zamontowany w mobilnej ramie aluminiowej. Stanowisko zostało zaprojektowane w celu ułatwienia zrozumienia działania systemu bezpośredniego wtrysku benzyny (FSI) MOTRONIC MED 7.5.10. Stanowisko dydaktyczne oparto na komponentach OEM Audi/VW. Zintegrowany układ sterowania silnikiem demonstruje różne tryby pracy układu bezpośredniego wtrysku paliwa / zapłonu.


Tablica-symulator jest doskonałym narzędziem dydaktycznym, umożliwiającym zrozumienie budowy i działania układu sterowania silnikiem oraz wykonywanie różnorodnych pomiarów, testów i innych procedur diagnostycznych. Stanowisko przeznaczone do kształcenia i szkolenia technicznego oraz zawodowego w branży motoryzacyjnej.


  • Zintegrowany układ sterowania silnikiem z bezpośrednim wtryskiem benzyny (FSI).

  • Monitorowanie pracy układu zasilania paliwem, ilości wtryskiwanego paliwa,
    jakości strumienia paliwa, poziomu ciśnienia paliwa w pompie paliwowej.

  • Niskociśnieniowa pompa paliwa zabudowana jest w przezroczystym zbiorniku,
    umożliwiającym podgląd jej pracy.


  • Widoczny proces pracy świec zapłonowych.

  • Łatwy dostęp do pomiarów układu wysokiego napięcia wtryskiwaczy.

  • Ręczna regulacja prędkości obrotowej wału korbowego silnika.

  • Zintegrowane symulatory umożliwiają zmianę parametrów każdego elementu systemu:
    • symulacja sygnału sondy lambda,

    • symulacja temperatury pracy silnika,

    • symulacja parametrów czujnika NOx,

    • symulacja czujnika temperatury spalin,

    • symulacja czujnika ciśnienia w kolektorze dolotowym.



Na tablicy umieszczono kompletny schemat połączeń elektrycznych układu bezpośredniego wtrysku benzyny (FSI). Możliwość monitorowania zmieniającego się trybu pracy każdego elementu systemu, możliwość symulacji ponad 20 usterek systemu poprzez rozłączenie zworek (bezpieczne gniazda typu banan).

Zintegrowany woltomierz wyświetla napięcie elementów układu elektronicznego:
  •   G212 potencjometr recyrkulacji spalin,
  •   G70 masowy przepływomierz powietrza,
  •   G185 czujnik położenia pedału przyspieszenia I,
  •   G79 czujnik położenia pedału przyspieszenia II,
  •   G336 potencjometr klapy kolektora dolotowego,
  •   G247 czujnik ciśnienia paliwa,
  •   G187 potencjometr przepustnicy I,
  •   G188 potencjometr przepustnicy II,
  •   G71 czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym,
  •   G62 czujnik temperatury pracy silnika,
  •   G83 czujnik temperatury płynu chłodzącego,
  •   G235 czujnik temperatury spalin,
  •   regulacja klap kolektora dolotowego (wymagana opcjonalna pompa próżniowa).


Pomiar parametrów systemu odbywa się po podłączeniu do złącza bananowego. Możliwość pomiaru parametrów sygnału elektrycznego każdego elementu systemu (takiego jak czujnik czy element wykonawczy). Stanowisko umożliwia naukę umiejętność pomiaru obwodu wysokiego napięcia układu zapłonowego oraz diagnostykę jednostki sterującej.

  • Diagnostyka poprzez 16-pinowe złącze diagnostyczne OBD.

  • Identyfikacja elektronicznej jednostki sterującej (ECU).

  • Odczyt / kasowanie kodów usterek układu wtryskowego.

  • Wyświetlanie parametrów systemu operacyjnego (dane w czasie rzeczywistym).

  • Aktywacja aktuatorów (w zależności od centrali sterującej).

  • Adaptacja przepustnicy.

  • Kodowanie / konfiguracja jednostki sterującej.

  • Konsola do 10 symulacji usterek.

  • Pompa próżniowa / ciśnieniowa.
  • Oscyloskop samochodowy.
  • Narzędzie diagnostyczne OBD.


  • Stojak ma zamkniętą konstrukcję – wewnętrzne okablowanie nie jest widoczne
  • Zasilanie: 220V
  • Wymiary ok. (wys. x szer. x szer.): 1820 x 1360 x 500 mm
  • Waga netto ok.: 105 kg





Stanowisko edukacyjne zaprojektowane do kształcenia i szkolenia technicznego i zawodowego w branży motoryzacyjnej.

Czas dostawy: ~3 miesięcy (z wyłączeniem wakacji).




Stanowisko Dydaktyczne, Stanowiska Edukacyjne Automotive, Samochody Elektryczne, ...

Katalog AutoEDU 2025


więcej informacji - kliknij na obrazek
Copyright HIK-Consulting | Chabrowa 16, 01-934 Warszawa | tel.: 784-076-911, 696-930-859 | godziny pracy: 8:00~16:00, pon.-pt.
Nasza strona używa plików cookies i podobnych technologii. Poprzez brak zmiany ustawień swojej przeglądarki wyrażasz na to zgodę.
Wróć do spisu treści