Przejdź do treści
Rotary Electric Motors, Industrial Controller of Asynchronous Motors and Brushless Motors, AC / DC 300W Dynamometer, DC Motor Load Study, Motor-Generator Set, Asynchronous Squirrel Cage Motor, Asynchronous Squirrel Cage Motor, Brushless AC Motor
Group
Pomiń menu
Pomiń menu
Pomiń menu


Sterownik, Układ Wtryskowy Diesla Bosch EDC 15C3-4.1 Stanowisko Dydaktyczne MSCR01


HIK-Consulting: Stanowiska Dydaktyczne, Aparatura Kontrolno Pomiarowa


• W pełni funkcjonalny system dydaktyczny
• Diagnostyka poprzez 16-biegunowe gniazdo diagnostyczne OBD
• Otwarte styki elementów i obwodów systemu pomiarowego
• Symulacje kodów usterek

Demonstrator elektronicznie sterowanego systemu bezpośredniego wtrysku paliwa Common Rail z systemem sterowania silnikiem Bosch EDC 15C3-4.1 zamontowany na mobilnej aluminiowej ramie. Stanowisko dydaktyczne zaprojektowano tak, aby ułatwić uczniom kierunków technicznych zrozumienie działania układu wtrysku oleju napędowego w układzie Common Rail.



Common Rail Trainer z systemem sterowania silnikiem Bosch EDC 15C3-4.1 to wysoce precyzyjne narzędzie edukacyjne przeznaczone do dogłębnego szkolenia technicznego w zakresie układów wtrysku oleju napędowego. Zainstalowany w mobilnej aluminiowej ramie, ten symulator-płyta szkoleniowa wykorzystuje komponenty OEM i integruje system sterowania silnikiem Bosch EDC 15C3-4.1, ilustrując różnorodne tryby działania układów bezpośredniego wtrysku paliwa.


Zintegrowany układ sterowania silnikiem z bezpośrednim wtryskiem Common Rail. Stanowisko składa się z dwóch części: jedna przeznaczona jest do demonstracji pracy pompy wysokiego ciśnienia i wtryskiwaczy, druga – do demonstracji elektronicznego systemu zarządzania silnikiem; Obie części są ze sobą połączone elektrycznie i działają jako jeden system. Monitorowanie pracy wysokociśnieniowego układu zasilania paliwem, ilości wtryskiwanego paliwa, ilości wycieku zwrotnego paliwa, jakości strumienia wtrysku. Regulowany symulator natężenia przepływu powietrza demonstruje działanie masowo-przepływomierza powietrza i czujnika temperatury powietrza. Ręczna regulacja prędkości obrotowej wału korbowego silnika. Zintegrowane symulatory pozwalają na zmianę parametrów czujnika temperatury silnika. Zintegrowane symulatory umożliwiają zmianę parametrów czujnika ciśnienia powietrza dolotowego. Schemat połączeń elektrycznych z wbudowanymi zworkami wtyku bananowego do pomiarów i symulacji kodów usterek systemu. Możliwość monitorowania zmieniającego się trybu pracy każdego elementu systemu. Możliwość symulacji ponad 20 usterek poprzez rozłączenie zworek wtyku bananowego. Zintegrowany woltomierz TFT wyświetla napięcie elementów układu elektronicznego:

  • pomiar napięcia APPS1 - czujnika położenia pedału przyspieszenia I

  • pomiar napięcia APPS2 - czujnika położenia pedału przyspieszenia II

  • pomiar napięcia ACT - czujnika temperatury powietrza doładowującego

  • pomiar napięcia MAF Air – przepływomierza masowego

  • pomiar napięcia FPS - czujnika wysokiego ciśnienia paliwa

  • pomiar napięcia czujnika ciśnienia w kolektorze dolotowym MAP

  • pomiar napięcia EGR - potencjometru recyrkulacji spalin

  • pomiar napięcia CTS - czujnika temperatury płynu chłodzącego silnik

  • pomiar napięcia czujnika temperatury paliwa FTS



Wartość dla uczniów:

  • Użyj 16-stykowego złącza OBD do identyfikacji ECU, odczytu i kasowania kodów błędów, monitorowania danych na żywo i aktywacji siłowników, zapewniając praktyczne doświadczenie w profesjonalnej diagnostyce.

  • Symuluj ponad 20 różnych usterek systemu, odłączając zworki wtyczek bananowych.

  • Śledź zmiany w zasilaniu paliwem pod wysokim ciśnieniem, ilości wtryskiwanego paliwa, ilości wycieku zwrotnego i jakości wzoru rozpylania, aby zrozumieć działanie i wydajność układu wtrysku oleju napędowego.

  • Używa zintegrowanego woltomierza TFT do odczytywania sygnałów napięciowych z kluczowych czujników, takich jak położenie pedału przyspieszenia (APPS1, APPS2), temperatura ładowania powietrza (ACT), wysokie ciśnienie paliwa (FPS), ciśnienie w kolektorze dolotowym (MAP) i czujniki temperatury płynu chłodzącego silnik (CTS), czujnik przepływu masowego powietrza (MAF), czujnik ciśnienia w szynie paliwowej (FRP) i potencjometr recyrkulacji spalin (EGR).

  • Dostosuj prędkość obrotową wału korbowego, temperaturę silnika, ciśnienie powietrza dolotowego i przepływ masy powietrza, aby zaobserwować odpowiednie zmiany w zachowaniu silnika i reakcjach jednostki sterującej.



Wartość dla nauczycieli:

  • Skutecznie zaprezentuj funkcjonalność podzespołów silnika wysokoprężnego, w tym czujników, siłowników i jednostek sterujących.
  • Ułatwiaj angażujące, praktyczne sesje, które budują kompetencje techniczne i pewność siebie w zakresie diagnostyki samochodowej.
  • Zapewnia łatwe, bezpieczne i wygodne szkolenie, które buduje pewność siebie, wykorzystując podzespoły OEM, aby zapewnić realistyczne doświadczenie naprawy samochodu.
  • Profesjonalne przygotowanie: system umożliwia uczniom szkolenie w zakresie diagnostyki przy użyciu narzędzi skanujących wielu marek lub OEM, zapewniając bezpieczne i wysokiej jakości środowisko nauki.
  • Oszczędność miejsca, funkcjonalność i trwałość Konstrukcja: kompaktowa i pionowo zorientowana dla zwiększonej mobilności i efektywnego wykorzystania przestrzeni w klasie. Trwała i lekka konstrukcja z solidnej aluminiowej ramy, aby zapewnić trwałość i bezpieczeństwo użytkowania. Zamknięte panele i wewnętrzne okablowanie sprawiają, że jest bezpieczny w użyciu i zapobiega przypadkowemu uszkodzeniu wrażliwych części stanowiska szkoleniowego.
  • Wersja z kółkami, która jest mobilna i oszczędza miejsce w klasie, umożliwia jednoczesne korzystanie przez wielu uczniów, promując wspólną naukę i możliwości praktycznego szkolenia.
  • Stanowisko szkoleniowe zostało zaprojektowane z myślą o prostocie, wymagając jedynie niewielkich regulacji, aby przywrócić domyślne parametry, co ułatwia szybkie i efektywne przygotowanie i rozpoczęcie każdej lekcji.


Funkcjonalność:

  • Zawiera Bosch EDC 15C3-4.1 z wtryskiem bezpośrednim, demonstrując zasilanie paliwem wysokociśnieniowym i działanie wtryskiwacza.

  • Konfiguracja dwuczęściowa:
    • Część elektroniczna: obejmuje jednostkę sterującą silnika (ECU), czujniki (takie jak MAF i FRP), siłowniki, złącza diagnostyczne i szczegółowe schematy połączeń.
    • Część mechaniczna: mieści pompę paliwa wysokociśnieniowego, wtryskiwacze, silnik elektryczny i cylindry pomiarowe, połączone ze sobą w celu zapewnienia jednolitej pracy.

  • • Regulowane symulatory:
    • Przepływ powietrza: symuluje funkcje miernika przepływu masowego powietrza (MAF) i czujnika temperatury doładowania powietrza (ACT).
    • Temperatura: dostosowuje czujniki temperatury płynu chłodzącego silnika (CTS) i temperatury powietrza dolotowego (IAT).
    • Ciśnienie: symuluje stan czujnika ciśnienia kolektora dolotowego (MAP) i ciśnienia listwy paliwowej (FRP).

  • Ręczna regulacja parametrów: Modyfikuj prędkość wału korbowego i monitoruj wynikające z tego zmiany w systemie.

  • Kompleksowy schemat elektryczny: Szczegółowy układ okablowania z komponentami, numerami styków i lokalizacjami zworek do symulacji usterek i rozwiązywania problemów.

  • Zintegrowany woltomierz TFT: Wyświetla odczyty napięcia w czasie rzeczywistym z czujników, takich jak:
    • Czujnik położenia pedału przyspieszenia (APPS1, APPS2)
    • Czujnik temperatury doładowania powietrza (ACT)
    • Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa (FPS)
    • Czujnik ciśnienia kolektora dolotowego (MAP)
    • Potencjometr recyrkulacji spalin (EGR)
    • Czujnik temperatury płynu chłodzącego silnika (CTS)
    • Czujnik temperatury paliwa (FTS)

  • Diagnostyka OBD: Wykorzystaj 16-stykowe złącze diagnostyczne do:
    • Identyfikacji i konfiguracji ECU
    • Odczytu i kasowania kodów błędów
    • Monitorowania danych systemu na żywo
    • Aktywacji siłowników


Wymiary:
Część elektroniczna (płytka): 1820 x 1360 x 500 mm
Część mechaniczna (wózek): 1500 x 800 x 500 mm
Waga: ok. 135 kg
Zasilanie: 220/12 V

Akcesoria opcjonalne: konsola egzaminacyjna do symulacji 10 ukrytych usterek

Ten zaawansowany system szkoleniowy jest niezbędny dla nauczycieli i techników, oferując szczegółowy wgląd w systemy sterowania silnikami wysokoprężnymi i przygotowując uczniów do profesjonalnej diagnostyki i konserwacji samochodów.

Wyposażenie opcjonalne (sprzedawane oddzielnie)
• Narzędzie diagnostyczne TXT MULTIHUB CAR
• Narzędzie diagnostyczne AutoCOM ICON
• Narzędzie diagnostyczne NANO S TEXA
• Narzędzie diagnostyczne TEXA uniprobe
• Narzędzie diagnostyczne Automotive Diagnostics Kit ADK5004D TiePie
• Narzędzie diagnostyczne Oscyloskop Foxwell OS100





Stanowisko edukacyjne zaprojektowane do kształcenia i szkolenia technicznego i zawodowego w branży motoryzacyjnej.

Czas dostawy: ~3 miesięcy (z wyłączeniem wakacji).




Stanowisko Dydaktyczne, Stanowiska Edukacyjne Automotive, Samochody Elektryczne, ...

Katalog AutoEDU 2025


więcej informacji - kliknij na obrazek
Copyright HIK-Consulting | Chabrowa 16, 01-934 Warszawa | tel.: 784-076-911, 696-930-859 | godziny pracy: 8:00~16:00, pon.-pt.
Nasza strona używa plików cookies i podobnych technologii. Poprzez brak zmiany ustawień swojej przeglądarki wyrażasz na to zgodę.
Wróć do spisu treści