Rotary Electric Motors, Industrial Controller of Asynchronous Motors and Brushless Motors, AC / DC 300W Dynamometer, DC Motor Load Study, Motor-Generator Set, Asynchronous Squirrel Cage Motor, Asynchronous Squirrel Cage Motor, Brushless AC Motor
Group
Przejdź do treści


Sterownik, Układ Wtryskowy Diesla Bosch EDC 15C3-4.1 Stanowisko Dydaktyczne MSCR01


HIK-Consulting: Stanowiska Dydaktyczne, Aparatura Kontrolno Pomiarowa


• W pełni funkcjonalny system
• Diagnostyka poprzez 16-biegunowe gniazdo diagnostyczne OBD
• Otwarte styki elementów i obwodów systemu pomiarowego
• Symulacje kodów usterek

Trenażer Common Rail z systemem sterowania silnikiem Bosch EDC 15C3-4.1 zamontowano na mobilnej aluminiowej ramie. Stanowisko dydaktyczne zaprojektowano tak, aby pomóc uczniom kierunków technicznych zrozumieć działanie układu wtrysku oleju napędowego w układzie Common Rail.


Edukacyjna tablica szkoleniowa oparta jest na komponentach OEM firmy Renault. Zintegrowany układ sterowania silnikiem Bosch EDC 15 pokazuje różne tryby pracy układu bezpośredniego wtrysku paliwa. Tablica-symulator Common Rail to doskonałe narzędzie edukacyjne, które umożliwia uczniom poznawanie budowy układu sterowania silnika, jego elementów i trybów pracy oraz wykonanie różnorodnych pomiarów, testów i innych procedur diagnostycznych.


Zintegrowany układ sterowania silnikiem z bezpośrednim wtryskiem Common Rail. Stanowisko składa się z dwóch części: jedna przeznaczona jest do demonstracji pracy pompy wysokiego ciśnienia i wtryskiwaczy, druga – do demonstracji elektronicznego systemu zarządzania silnikiem; Obie części są ze sobą połączone elektrycznie i działają jako jeden system
Monitorowanie pracy wysokociśnieniowego układu zasilania paliwem, ilości wtryskiwanego paliwa, ilości wycieku zwrotnego paliwa, jakości strumienia wtrysku. Regulowany symulator natężenia przepływu powietrza demonstruje działanie masowo-przepływomierza powietrza i czujnika temperatury powietrza. Ręczna regulacja prędkości obrotowej wału korbowego silnika. Zintegrowane symulatory pozwalają na zmianę parametrów czujnika temperatury silnika. Zintegrowane symulatory umożliwiają zmianę parametrów czujnika ciśnienia powietrza dolotowego. Schemat połączeń elektrycznych z wbudowanymi zworkami wtyku bananowego do pomiarów i symulacji kodów usterek systemu. Możliwość monitorowania zmieniającego się trybu pracy każdego elementu systemu. Możliwość symulacji ponad 20 usterek poprzez rozłączenie zworek wtyku bananowego. Zintegrowany woltomierz TFT wyświetla napięcie elementów układu elektronicznego:

  • APPS1 Czujnik położenia pedału przyspieszenia I
  • APPS2 Czujnik położenia pedału przyspieszenia II
  • ACT Czujnik temperatury powietrza doładowującego
  • MAF Air – przepływomierz masowy
  • FPS Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa
  • Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym MAP
  • EGR Potencjometr recyrkulacji spalin
  • CTS Czujnik temperatury płynu chłodzącego silnik
  • Czujnik temperatury paliwa FTS

Pomiar parametrów układu następuje po podłączeniu do złącza bananowego.

Możliwość pomiaru parametrów sygnału elektrycznego każdego elementu systemu (takiego jak czujnik lub element wykonawczy).

Diagnostyka jednostki sterującej.

Diagnostyka poprzez 16-pinowe złącze diagnostyczne OBD.

  • Identyfikacja elektronicznej jednostki sterującej (ECU)
  • Odczyt/kasowanie kodów usterek
  • Wyświetlanie parametrów systemu operacyjnego (dane na żywo)
  • Aktywacja siłowników (w zależności od centrali sterującej)
  • Kodowanie/konfiguracja jednostki sterującej


  • Stojak ma zamkniętą konstrukcję – wewnętrzne okablowanie nie jest widoczne
  • Zasilanie: 220/12 V
  • Wymiary w przybliżeniu: (wys. x szer. x szer.)
    • Część elektroniczna (płytka) 1820 x 1360 x 500 mm
    • Część mechaniczna (wózek) 1500 x 800 x 500 mm
  • Waga netto ok.: 135 kg
  • Konsola badawcza do 10 symulacji usterek ukrytych
  • Oscyloskop samochodowy
  • Narzędzie diagnostyczne OBD

Samochodowy sprzęt szkoleniowy jest doskonałym narzędziem dla zawodowych nauczycieli i techników, pomagającym wyjaśnić uczniom kierunków technicznych, jak działają procesy
w układzie sterowania silnikiem Diesla CR/EDC 15.

stanowisko edukacyjne zaprojektowane do kształcenia i szkolenia technicznego i zawodowego w branży samochodowej.

Czas dostawy: ~3 do 4 miesięcy.



Stanowisko Dydaktyczne, Stanowiska Edukacyjne Automotive, Samochody Elektryczne, ...

Copyright HIK-Consulting Chabrowa 16, 01-934 Warszawa tel.: 784-076-911, 696-930-859, 22 864-9908, godziny pracy: 8:00~16:00, pon.-pt.
Nasza strona używa plików cookies i podobnych technologii. Poprzez brak zmiany ustawień swojej przeglądarki wyrażasz na to zgodę.




Wróć do spisu treści